Kyllä on vaan hyvää jätski ja mansikat yhdessä. Tosin mansikat oli viimevuotisia, mutta hyviä silti..

Tänään on taas ollut ihan kohtalainen päivä.Veljen kanssa soittelin ,pitävät sen edelleen sairaalassa, ja sossutäti oli käynyt kyselemässä asuntoasiaa, koittavat kai järjestää jotain. Olisi kiva, jos jotain järjestyisi, niin olisi huolia vähän vähemmän. Vaikka Sisko ja Veli ovat aikuisia, sitä silti huolehtii, että selviävätkö, ja joka pöäivä sitä odottaa, että mitä huonoja uutisia tänään tulee.Sydän pamppaillen lukee lehdestä uutisia,missä on mitäkin tapahtunut...Ihan turhaa huoltakin, ymmärrän sen. Mietin tänään, että en todennäköisesti olisi kuitenkaan onnellinen, jos olisin valinnut toisin, ja en olisi perheeseeni missään yhteydessä. Jotkut ovat neuvoneet minua tekemään niin.En pysty, enkä siis ilmesesti haluakaan.

Töistäkin kuului, että minun paikkani menee auki, koska en ole PÄTEVÄ. Ymmärrään ja tiedän sen, mutta silti harmittaa, kun niin kovin hyvin viihdyin.(Paikka ja työtoverit on sellasia kerran elämässä vastaan tulevia..) Pätevyys ja pätevyys... Niin paljon muka päteviä työntekijöitä, jotka hoitavat työnsä huonosti.. Toivottavasti mä valmistun syksyllä. Ei tarvitsisi olla aina hakemassa töitä. Ainhan se paikka on jostain järjestynyt, mutta olisi niin mukavaa, kun kesä alussa tieäsi, missä jatkaa syksyllä..

Paras Ystäväkin kävi. Se on niin kiva ja huippu tyyppi. MÄ tykkään ja olen kiitollinen ja iloinen, että se on olemassa.